czwartek, 31 stycznia 2013

Koronka i małe dekoracje...

      Witajcie:)
  Dzisiaj już czwartek, jutro już piątek i będziemy mieli weekend:):):) Macie już jakieś plany na sobotę i niedzielę?
  Dzisiaj trochę dekoracji i motywów koronkowych. Uwielbiam koronki rożnego rodzaju, dlatego często występują w moich dekoracjach. Chcę wam pokazać nowe serce i uszyty już latem woreczek. Ja w woreczku trzymam świeczki do latarenek, ale można wsypać tam np. suszoną lawendę, co tylko chcemy. serduszko jest całe białe, ale pięknie komponuje się z ścianą o kolorze kawy... Jest podobnego kształtu jak te niebieskie, które pokazywałam już wam wcześniej...







Jako dekorację wykorzystałam zwykły słoik, który służy do kiszonych ogórków. Ja wsypałam do niego  jabłka z mojego ogrodu  suszone jesienią. Jeszcze tylko serduszko i gotowe...


Koszyk  przeszedł mała metamorfozę...


Owinęłam koronka, kokarda i nowa dekoracja:)






Pozdrawiam was i do następnego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)