sobota, 31 stycznia 2015

Na weekend:)

Witajcie Kochani w sobotę:)
Kto z nas nie lubi tego dnia?:) Takie leniwe poranki bywają cudowne.
Chociaż w czwartek u Mnie była wiosna, a w piątek jesień przeplatana z zimą, ja myślę już tylko o wiośnie:):):)
Powyciągałam pastelowe kubeczki, talerzyki... upiekłam moją ulubioną babkę, zaparzyłam herbatę...
no tak błogostan na sto procent:)
Bez zbędnych słów, kilka kadrów z dzisiejszego poranka.













Nie pozostaje Mi nic innego jak życzyć Wam PIĘKNEGO, słonecznego weekendu:)
Miłych i smacznych chwil...
Natalia

53 komentarze:

  1. U mnie też taka przeplatanka zimy z wiosną się robi. Dopiero co ostro sypało, a dziś ostre.... słońce. Właśnie lęcę trochę poodychać powietrzem! Miłego weekendu życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana. U Ciebie jak zawsze kolorowo, bajecznie...
    U nas ( lubuskie) dzisiaj spadł śnieg, jak wstałam było bielusieńko, niestety już jest plucha i robi się szaro, szkoda.
    Wspaniała z Ciebie Pani Domu. Zawsze pachnące ciasto, herbatka, piękne nakrycia. Podziwiam, podziwiam, podziwiam....
    Udanego weekendu Wam zyczę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności, znowu kusisz
    a ja dziś rogaliki piekę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wygląda ! tak estetycznie ! miłej soboty ! :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima i śnieg, duuuuuużo śniegu!
    Piękna porcelana:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie za oknem biało ale temperatury dodatnie, ptaszki śpiewają więc wiosna coraz bliżej:)
    Ciasto wygląda apetycznie:) Piękne talerzyki i kubek..lubię takie klimaty:)
    Wiosennego weekendu Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas piękne słońce :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smaczne i zachęcające te kadry i jaka piękna zastawa :) To mój klimat :)))
    U mnie od dziś powrót zimy, ale zaczynamy ferie to dzieciaki będą miały frajdę ;)
    Miniony tydzień był wiosenno jesienny i ptaszki trochę zdezorientowane zaczęły swoje trele, ale teraz pod śniegiem zapanowała cisza. Miłego weekendu i całego tygodnia życzę Natalko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachniało hiacyntami, ciastem
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dzis ponura aura :( chlapa za oknem, mało łądny widok :(
    piekna zastawa :) miłego dnia i weekendu
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego weekendu Kochana.
    Znowu kusisz pysznościami :))
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny poranek Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O takiej sobocie marzę :) A u mnie przeważnie w sobotę sprzątanie i wieczorne wypiekanie ciasta na nadzielę.
    Piękne kadry!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta pogoda lubi płatać figla! U nas dla odmiany od kilku dni popaduje sobie śnieg :)
    Jeju jaka piękna zastawa i te wzoreczki... achh :)
    Tobie również wspaniałego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wiosennie u ciebie-i babka i szafirki :) A u mnie śnieg dziś padał ;p
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciasto mniam.... Ja dziś robiłam pleśniaka,udanego wieczoru:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdyby nie ten wiatr byłaby dziś cudowna sobota :)) Ale na osłodę był placuszek drożdżowy u Teściowej - pychotka, choć babeczki uwielbiam! :)) Zdjęcia Twoje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię tego dnia jeśli muszę iść do pracy tak jak dzisiaj :( właśnie kończę pracę i jadę do domu, niestety jutro też praca ale dziękuję za życzenie miłego weekendu na pewno się przyda :) pozdrawiam Ania
    ps a ciasto wygląda pysznie i znów robisz smaka ale na szczęście mam jakieś w domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda weekendowa babka i wiosenne szafirki - u mnie też lenistwo, ale przymusowe i łóżkowe - domownicy umilają mi czas choroby łakociami przenoszonymi do łóżka - pozdrawiam Natalko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda weekendowa babka i wiosenne szafirki - u mnie też lenistwo, ale przymusowe i łóżkowe - domownicy umilają mi czas choroby łakociami przenoszonymi do łóżka - pozdrawiam Natalko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę tobie abyś każdy dzień , tak zaczynała , sielanka po prostu :) Buziole pa :)
    so shabby, so chic blog zapraszam TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dziś była wspaniała wiosenna pogoda! Ale ma podobno jeszcze zima wrócić... Ba! W sumie cieszę się i na zimę i na wiosnę...
    Piękne zdjęcia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie sypnęło śniegiem, ale pięknie świeci do tego słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale narobiłaś mi apetytu tą babką!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego niedzielnego wieczoru Natalko :) piękne fotki a babka.....aż ślinka cieknie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie weekendy to coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chciałabym już przywitać wiosnę, ale chyba musimy jeszcze trochę poczekać. Wszystkie Twoje wypieki wyglądają bardzo smakowicie, aż ślinka mi leci :0

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam ^^ a ja wlascie wcinam karpatke ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jak zwykło sielsko - lubię ten klimat. Wiosny jeszcze nie widać za oknem, więc wprowadzam ją w domu. Pierwsze kwiatki wiosenne zabierają się do kwitnięcia - to znaczy, że jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmmm u Ciebie Kochana słodko,sielsko,anielsko.....jednym słowem nie chce się stąd wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda. sobota potrafi być cudownym dniem... U mnie podobne migawki w dzisiejszym poście bo poniedziałek lubię także

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękną porcelanę, bardzo mi się podoba :) Lubię babkę marmurkową, rewelacyjną robi mój mąż :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie, i znów chce się weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki weekend, powolny, z pysznym ciasteczkiem w ręku i herbatką to samo marzenie...pięknie to zaprezentowałaś:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. To mi nie pozostaje nic innego jak odliczać dni do kolejnej soboty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. znowu nabralam ochoty na słodkosci


    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Odkąd mam juniora "leniwa sobota" to bardzo obce dla mnie pojęcie ;) Ale ciacho wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć kochana ! pamiętam dobrze ! buziolki

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie za oknem wiosna :)
    Kochana, Twoje wypieki za każdym razem przyprawiają mnie o ślinotok...
    Buziaki, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowny nastrój u Ciebie w sobotę był herbatka i ciacho:) a do tego piękny hiacynt który pewnie już rozkwitł.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja zyczę cudownego tygodnia i lecę zrobić herbatkę.
    Bo tak popatrzyłam na Twoją i mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej Natalko, u Ciebie zawsze smacznie i miło ☺
    Buziaczki ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia :)
    babka wygląda przepysznie :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana cudna ta Twoja babeczka :) aż mam ochotę na kawałeczek.....P.S. Mamy taki sam serwis kawowy :) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie zamiast pięknego weekendu, zaczęło się familijne chorowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne zdjecia! babka apetyczna!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  48. Musiało być pysznie!:) Ja tez czekam już na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale u Ciebie zima :) Piękne zestawianie wiosenne kwiaty na tle białego puchu :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDE SŁOWO POZOSTAWIONE NA MOIM BLOGU:)